kolmapäev, 20. september 2017

Kõik algab inimesest

Tänasel valimisliidu Suur-Järvamaa koosolekul otsustati, et igaüks peaks välja pakkuma mõne konkreetse lubaduse, mille nimel lubab võidelda. Hakkasin siis mõtlema lubaduste peale ja ei suutnud kuidagi midagi ennast puudutavat välja mõelda. Kuidagi tobe tundus liivakaste või eakate liikumisväljakuid lubada. Mitte sellepärast , et neid vaja poleks, vaid need on nii elementaarsed asjad, et tuleks ära teha lubamata. Pöörasin siis asja teistpidi ja proovisin läheneda enda kui valija seisukohast, et mida mina (Arlet) tahaksin kuulda, et mina seda inimest valiks. Jõudsin järeldusel, et lubadustest palju enam huvitab mind, milline see inimene on, keda valida. Kas tema maailmavaade läheb minu omaga kokku, kas tema unistused meie ühisest eluruumikorraldusest vastavad minu omale. Kui vähe me ikkagi teame poliitikute sisemist maailma. Hiljuti üks poliitikas agaralt kaasa teinud mees pandi pedofiilia süüdistustega vangimajja, aga mida pidid arvama tema valijad. Miks neid polnud juba varakult hoiatatud selle eest? Mõtlesin siis, et mis on need väärtused, millest mina pean? Üldiselt ma ei varja oma hingeelu ja mõttemaailma. Mida mõtlen, seda ütlen. Seega, kes tahab saab alati minuga isiklikult vestelda. Jõudisn järeldusele, et tahaksin seista iga inimese murede lahendammise eest. Olen vallamajas ja volikogus töötades näinud, kuidas inimesed tulevad muredega ja lähevad sama targalt minema, sest väidetavalt ei saa neid aidata. Või hoopis ei taheta või ei viitsita. Olen kuulnud, kuidas firmajuht on oodanud poolteist aastat ehitusluba, et oma ära laiendada. Ta plaanis juba lahkuda ja siis anti talle kohe see luba kätte. Vallas on iga inimene oluline. Kui inimesle on mure, siis peab teda aitama. Kui inimene õnnelikuna koju läheb, siis on tema pere õnnelik, ja siis on nende töökaaslased õnnelikud ja nii saabki Järva vallast üks vägagi õnnelik vald. Kõik algab inimesest.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar