kolmapäev, 15. aprill 2015

Vaata kuidas telefonist ilma olemine paneb kohe usinalt kirjutama. 
Tahaks jagada teiega eilset elamust. Käisin koertega jalutamas. Otse koduukse eest lendasid õhku kaks nurmkana. Aasal laulsid aasalinnud ja metsa jõudes alustasid juba metsalinnud oma kontserti. Sipelgad askeldasid oma pesa kallal, mida talvel on metsasead pööramas käinud. Koerad ehmatasid 6 kitse jooksu ja need panid kabjates üle põllu valged sabad välkumas. Samal põllul oli sookurepaar armulaulu plagistamas. Veidi eemal ehmatasid koerad lagled põllult lendu ja neid tõusis õhku selline parv, et kaunis õhtupäike kadus hetkeks pimedusse. Siis lendasid veel ka toonekured. Põllult taas metsa jõudnud jooksis jänes üle tee. Koerad jooksid küll järgi, aga olen nad liialt jämedaks vist söötnud ja nii ei olnud neile jänesele vastast. Imeilus idüll ja ma mõistsin, miks mulle meeldib kõigi nende raskuste kiuste, mida valitsus ja ilmastik pakuvad, maal elada. Samas helises telefon ja samal päeval juba teine inimene küsis, mida mina arvan kütuseaktsiisi tõusust ja kas midagi teha ei saaks selle vastu. Vestlesime ja minus tõusis viha, lootusetus ja nördimus. Miks ma pean sellest kaunist, mille olen endale maal loonud, loobuma. sest kui kütusehind tõuseb tõesti 1,7 euroni, siis peab maalt ära kolima. Katsuge aru saada, et auto ei ole maal elades luksusasi, see ei ole Tallinn, kus saab kõik käigud tehtud ka ühistranspordiga. Meil pole ei tasulist ega ka tasuta ühistransporti. Võiks ju rattaga sõita rongijaama, kuid käivad kuuldused, et Partsi "porgandidest" tahetakse jalgrattad üldse keelata. Mis võimalused siis mul veel on? Vaid leppida selle valitsusega, kes teeb kõik , et rahvalt raha kätte saada, et maal elu lõpetada jne. Ja mul tekkis küsimus. Ja see küsimus on täiesti siiras, sest see tõesti huvitab mind kohe väga - palun öelge, kes ta valisite Reformierakonda, miks te seda tegite ja kas te olete selle juures tõesti saanud seda, mida lootsite? Ma ei taha seda uskuda, no kohe kuidagi ei taha. Ja ikkagi küsin, miks te siis valisite reformierakonna. Kohe kuidagi ei saa aru.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar