teisipäev, 24. november 2015

LUULET

OOTAN

Istun aknal, päev loojumas juba
Läbi kärbsemusta pilk on teel
Istun vaikselt , hämar mu tuba
Kuid sind ei ole siin  veel

Ootushetk hinge rahutuks muudab
Kell tiksub, ei seisma ta jää
Üksi olla ma täna ei suuda
Ei teelt kosta tuttavat häält

Ilma sinuta uni ei tule
Voodi tehtud , ta ootab meid kaht
Aknaklaasile surun ma huuled
Ootan sind, ma olen öövaht

Igas hetkes on killuke ootust
Istun siin , mis tuleb ei tea
Ehk teelt oled eksinud sootuks
Või veel tööl sa olema pead


Üks tuledevihk pöörab teele
Ma tunnen Ma tean seda häält
Ma tõttan ja avan sul ukse
Suudlus aknaklaasile jääb

Hommik sinuga

Kell on kaheksa, sa oled juba köögis
Laud on kaetud, kohvi aurab pliidi peal
Veidi veel ja siis sa mulle hõikad
Tule sööma, aeg on ärgata

Küll kostub armsalt tuppa sinu kutse
Ma sulen silmad ja teen , et magan veel
Sest siis sa tuled, istud voodiserva
Ja mind kuumalt suudled otse huultele

Igal hommikul tõusta sinu kõrval
Igas hommikus näha ainult sind
Igal  hommikul sind tänan ma
Et armastus on üles leidnud mind

Siis tekiserva panen sinu ümber
Su jahe õlg mind õrnalt puudutab
See hetketunne võiks igavesti kesta
Ja kohvilõhn las jääbki hõljuma



HÜVASTIJÄTUKS 

kui ärkan unenäost , siis naeratus on huulil 
see olid sina, kes seal mulle naeratas 
kuid siis meenub, et on tavaline juuni
ja ammu lõppenud on sinu armastus 

ma padjad teki alla panin ühte ritta
ja kujutlusis olid sina teki all
siis kikivarvul käisin toast ma tuppa
sinu und ma valvan ööl nii palaval 

Kui kustub naeratus, siis tunnen hinges torget
Kui kustub naeratus, siis palun korra veel
Ei saa sa igavesti olla nõnda tõrges
Palun andesta , et käinud eksiteel 

kui silmad sulen, oled ikka minu kõrval
su üle voodis üsna vaikselt kummardan
ma tunnen ninas sinu juuste lõhna
kui sul sosistan - et SIND  MA ARMASTAN 




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar