teisipäev, 25. november 2014

Noortemessi Teeviit bukleti jaoks koostatud tekst
ArletPalmiste
Meelelahutaja

Mida selle ameti esindaja teeb?
Olen kõige laiemalt võttes meelelahutaja. Olen lõpetanud Tallinna Ülikooli kultuuriteaduskonna näitejuhtimise eriala. Kuna kultuuritöötajaid on Eestis palju, siis tuleb olla omas töös võimalikult laiahaardeline. Seega astun vajadusel lavale laulja, õhtujuhi, klouni või näitlejana. Lisaks olen koostanud raamatuid ja kirjutanud näidendeid, asutanud kaks muuseumi ja olnud tegev giidina. Oma õpitud erialal tegutsedes juhendan laste näiteringi ja olen lavastanud kohalike harrastusnäitlejatega mitmeid lavastusi, mis on olnud auhinnatud ka harrastusteatrite festivalidel. Lisaks kui vahel on esinemisi vähem, siis korraldan ka ise üritusi. Minu alustatud on Käravete Järvemuusika, Aravete Teatripäevad ja Pitka kontsert.

Kuidas jõudsid oma ametini?
Ema ütleb, et lapsena olin ma normaalne, kuid mingi kiiks tuli külge keskkooli esimeses klassis. Olen mõelnud, et miks see nii oli. Oluline oli seltskond, kes selles klassis kokku said. Meie äärmiselt ühtehoidvas klassis polnud väärtuseks mitte mammona vaid näiteks kirjutatud luuletus. Kadedaks tegi, kui teine suutis omad mõtted paberile panna. Sellest seltskonnast on hetkel pärit mitmed ajakirjanikud, tõlkijad, näitleja ja üks meelelahutaja. Seepärast tundus ainuõige sammuna astuda Tallinna Ülikolli kultuuriteaduskonda. Tallinna vanalinnas asunud koolimajas valitses samuti äärmiselt hubane ja loomingut toetav õhkkond. Seal tekkinud sidemed pole hiljem katkenud ja neist on olnud abi  oma töös.

Kuidas kasutad enda oskuseid poliitikas?
Uudishimuliku inimesena olen kogu aeg huvi tundnud selle vastu , kuidas meie ühiskond areneb. Oma töös puutun üle Eesti kokku kõige erinevamate inimestega. Hea suhtlejana leian nendega lihtsalt ühise keele. Nii olen kuulnud uskumatuid elulugusid ja ideid maailma muutmiseks. Meelelahutaja kogemus tuleb poliitiku töös väga kasuks, sest oma mõtete selgesisuline viimine kuulajateni on siin üks peamisi katsumusi. Esineda rahvahulkade ees pole mulle võõras. Samuti on mul meelelahutajana võimalus oma mõtteid rahvani viia kasutades erinevaid kunstilisi kanaleid – näidendid, laulud, luuletused jne.  Olen näinud ja tundnud inimeste muret oma riigi pärast ja suutmatust sealjuures midagi ära teha. Olen otsustanud viia kodanike hääle tipp-poliitikale lähemale ja aidata poliitikuil taas leida oma inimlik pale.

MINU SOOVITUS NOORTELE

Tõeliselt õnnelikuks teevad inimese sinu sisemised rikkused ja teised inimesed sinu ümber. Seepärast tuleb õnne valemit otsides tegeleda iseendaga ja iseenese maailmapildi arendamisega. See tähendab lugemist, reisimist, õppimist, sportimist ja erinevate töökogemuste kogemist. Samuti tuleb hoida enda ümber reaalsed inimesed, kellega on sul ühine nägemus maailmast täna ja tulevikus. Head ideed ja kontaktid tekivad suheldes. Suhtlemine tähendab kohtumist mitte arvutiekraanil vaid elus.  Vabatahtlik panustamine oma kodukoha arengusse tekitab seotuse tunde ja loob hea meeleolu. Teretage naabrit või avage pakikandjal uks. Pisikesed heateod meie ümber teevad kokku suure ja elu ongi ilusam. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar